Σχετικά με την Goldschmitt
1980: Δημιουργία της εταιρίας στο Buchen/Odw. Μετατροπή μεταχειρισμένων οχημάτων (φορτηγάκια) σε αυτοκινούμενα.
1982: Το πρώτο αυτοκινούμενο με Alkoven κατασκευάζεται πάνω σε ένα Mitsubishi L300. Στιγμή δημιουργίας των ελατηρίων Goldschmitt.
1984: Η γκάμα των προϊόντων διευρύνεται. Τα ελατήρια Goldschmitt υπάρχουν πλέον και Fiat, Peugeot, Citroen, Mercedes και Ford.
1986: Η πρώτη συμμέτοχή στην έκθεση Caravan Salon στο Essen στέφετε με επιτυχία.Οι κατασκευαστές αυτοκινουμένων δείχνουν προσοχή.
1988: Η Mitsubishi Motors είναι ο πρώτος μεγάλος πελάτης της Goldschmitt στα πρόσθετα ελατήρια. Ο διπλωματούχος μηχανικός κος. Mairon ξεκινάει με την κατασκευή ενός τμήματος ανάπτυξης.
1990: Τα ελατήρια Goldschmitt κερδίζουν την πρώτη θέση στο διαγωνισμό που πραγματοποιεί το περιοδικό Promobil συγκρίνοντας τα ελατήρια όλων των εταιριών.
1992: Οι τομείς «Τεχνική Οχημάτων» και «Αυτοκινούμενα» ακολουθούν χωριστούς δρόμους. Στο πρόγραμμα παραγωγής μπαίνουν πλέον οι αερόφουσκες.
1994: Σπάει το όριο των 2,5 τόνων. Η αύξηση του μικτού βάρους από την Goldschmitt έχει πολύ μεγάλη απήχηση στην αγορά των αυτοκινουμένων και δοκιμάζεται στη πίστα αγώνων του Nuerburgring κάνοντας χιλιάδες εκατοντάδες χιλιόμετρα.
1998: Η πιο μεγάλη πρόκληση για την Goldschmitt έρχεται από την εταιρία Tabbert. Ζητάει εξτρά ελατήρια για τον μπροστινό άξονα του Fiat Ducato.
2000: Νέα αγορά: Τα ανανεωμένα και πλήρως αυτόματα υδραυλικά ποδαρικά ανταμείβονται με ευρωπαϊκή πατέντα.
2002: Μία νέα πτέρυγα κτιρίων κατασκευάζεται όπου στεγάζει τη διοίκηση και τον τομέα ανάπτυξης. Από Goldschmitt – Fahrzeugtechnik GmbH μετονομάζεται σε Goldschmitt – Techmobil AG.
2004: Κατασκευάζεται το μεγαλύτερο κτιριακό συγκρότημα στην ιστορία της εταιρίας.
2006: Εγκαινιάζεται το νέο κέντρο της Goldschmitt – Technik. Το συνεργείο μετακομίζει στο Wallduern.