Ποια είναι η Fendt

Σχετικά με την Fendt

εργοστάσιο hobby

1970 : Οι αφοί Fendt αγοράζουν το εργοστάσιο Laly-Dachntreiter στο Asbach – Bäumenheim.

1975 : Πρωτοδημιουργείται το Alkoven. Γίνεται παράδειγμα για όλα τα Alkoven αυτοκινούμενα.

1982 : Η Fendt πρώτη ενσωματώνει στη σειρά παραγωγής τις μπουκάλες υγραερίου στη μπαγαζιέρα του τροχοσπίτου.

1988 : Η Fendt μεγαλώνει το πρόγραμμα παραγωγής της στα αυτοκινούμενα. Δημιουργείται το αυτοκινούμενο Alkoven 560 HK.

1995 : Η Fendt γιορτάζει τα 25 χρόνια λειτουργίας της. Για πρώτη φορά δίνει στους πελάτες της εγγύηση στεγανότητας για 6 χρόνια.

1997 : Η αμερικανική εταιρία AGCO – Corporation αγοράζει ολόκληρη την εταιρία Fendt.

1998 : H Fendt-Caravan αγοράζεται από τη Hobby. Γίνονται αλλαγές στις επωνυμίες των τροχοσπίτων. Το Karat γίνεται Saphir και το Jocker γίνεται Platin. Σταματάει εντελώς η παραγωγή των αυτοκινουμένων.

1999 : 15/10 δημιουργείται το εργοστάσιο στο Mertigen. Χώρος οικοπέδου : 16 Στρέμματα, Χτισμένος Χώρος : 25.100 Τετραγωνικά μέτρα.

2001: Πρώτη συνάντηση ιδιοκτητών Fendt οχημάτων, η οποία συνεχίζεται και πραγματοποιείται μέχρι και σήμερα 1 φορά το χρόνο.

23/07: Μετακόμιση στο νέο εργοστάσιο.

27/08: Ξεκινάει η παραγωγή στο νέο εργοστάσιο.

21/11: Το 100.000 τροχόσπιτο βγαίνει από την παραγωγή.

2002: Δημιουργείται η σειρά Topas.

2003: Η Fendt βραβεύεται με το DCC βραβείο προστασίας.

2004: Παρουσιάζεται το νέο μοντέλο Diamant VIP.

2006: Ξεκινάει πάλι η παραγωγή αυτοκινούμενων τροχοσπίτων σε συνεργασία με την εταιρία Giottiline στην Ιταλία.

2007: Πρωτοεμφανίζονται οι σειρές Bianco & Bianco Classico.

2008: Βγαίνουν στην αγορά τα νέα κομπάκτ αυτοκινούμενα Κ400 & Κ500 όπως τα νέα μοντέλα της σειράς Τ, τα οποία κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Hobby στο Fockbek.

2008: Δύο πρώτα βραβεία και δύο δεύτερα όπως και μία τρίτη θέση από αναγνώστες του περιοδικού “Caravaning”

Η ιστορία της Fendt σε εικόνες

Η ιστορία της Fendt
Η ιστορία της Fendt
Η ιστορία της Fendt
Η ιστορία της Fendt
Η ιστορία της Fendt